Lakaran Kehidupan

l u a h a n r a s a s i h a m b a h i n a

oh!! wangi-wangi


sekadar PENGUMUMAN!!! :)

saya jual minyak wangi tau a.k.a PERFUME
hahahaha
{ini serius ye...bukan main2}
perfume Munif Hijjaz

mehla datang beli ye..
ada tester
 macam-macam jenis ada
"sekali bau,,pasti nak beli"
ngeh3.. 

p/s: nak tau lebih lanjut, silalah berjumpa dgn saya k..hehe

8 pot-pet:

Unknown June 29, 2010 at 8:38 AM  

wah..ini ustazah sudah jd businesswoman..mantap2...lismsb

Nurul Hana Daud June 29, 2010 at 9:17 AM  

haha..
biasala..
keja sampingan.
mehla beli..ngeh3.

Unknown June 30, 2010 at 5:24 AM  

boleh2...tggu aku pulang kedah...hahaha...nak yg paling wangi..tp dgn syarat dtg umah aku..melawat aku..hehe

Nurul Hana Daud July 2, 2010 at 6:58 AM  

tu diaa,,
smpi mcm tu skali noh..
haha
ala..ang la yg kna mai umah ak..
mna penah smpi umh ak lg kan.hehe

Unknown July 3, 2010 at 1:20 AM  

InsyaAllah..da rezeki,aku smpaila umah hg....^_^

Nurul Hana Daud July 3, 2010 at 8:02 AM  

bagus2..
nanti maila.hehe

hamiaz maa October 19, 2010 at 10:48 PM  

yela sngat xreti berbisnes ye????tgk jual perfume tuh...hihi

Nurul Hana Daud October 20, 2010 at 2:51 AM  

k.maa: bisnes ni biasa2 ja.hehe sje uat tolong kakak.xsehebat vemma tu,ngeh3

Related Posts with Thumbnails

Allah..Allah..Allah..


Perjuangan bukan mengukur kekuatan,

bukan juga pentas mempamerkan kebijaksanaan.


Perjuangan adalah gambaran keikhlasan hati
dalam menyebarkan risalah Nabi mengembang ISLAM di muka bumi

big Boss :)

My photo
Bekenu, Miri, Sarawak., Malaysia
Hamba Allah. Saya anak perantau di bumi kenyalang.

Allahuakbar!!!

Teman maya.

~Hai..tegurla saya..hee~

binnabil huda~UNIQUE

Powered by Blogger.