Lakaran Kehidupan

l u a h a n r a s a s i h a m b a h i n a

=(

Bismillahirrahmanirrahim
Assalamualaikum buat teman seperjuangan semua

Tiba2 hati saya terpanggil untuk mencoretkan sesuatu di sini..sekadar meninggalkan sedikit kenangan sebelum pulang bercuti esok..mungkin sy akan kembali menulis selepas 3 minggu...hehe

Alhamdulillah..hanya ini yg mampu saya lafazkan tika ini. Bersyukur kerana sy berjaya menghabiskan semester 3 ini dengan jayanya..semuanya dapat dilalui dengan penuh tabah dan tenang.. :)

Terlalu banyak perkara yg berlaku sepanjang sem ni., dugaan & cabaran yg datang menimpa2..xpernah putus.
ADUH!! terlalu pahit untuk diimbas kembali. terlalu sakit untuk diungkapkan semula. biarlah saya telan semuanya.mga pahit ini mampu menjadi penawar buat saya menghadapi hidup di kemudian hari..
Saya letih.. Letih kerana berfikir..byk benda yg bermain di fikiran. 
aduh..SAKIT!!! 

Sy harap, percutian 3 minggu mampu memberikan ketenangan yg telah sekian lama menghilang.. menyelak kembali helaian2 lama. cuba bermuhasabah.. mencari kelemahan diri.
Semoga sekembalinya sy nnt dengan semangat baru. Insyaallah..
 
nota hati: ada misi yang perlu dilaksanakan cuti ni.. :)
nota kaki: nak berjalan sepuas2nya..haha rehatkan minda+otak.

maaf kalau sy menulis dlm emosi. 
hanya sekadar meluahkan rasa hati yang terpendam

MyEm0.Com
ma'assalamah wa ila liqa'

2 pot-pet:

Unknown June 3, 2010 at 11:26 PM  

mari sma2 pergi bercuti menenangkan fikiran...

p/s:selamat bercuti..:)

Nurul Hana Daud June 4, 2010 at 5:34 AM  

ya...sngt setuju.
jom p bercuti...
relaxkan minda yang serabut neh..hehe
thanks nab :)

Related Posts with Thumbnails

Allah..Allah..Allah..


Perjuangan bukan mengukur kekuatan,

bukan juga pentas mempamerkan kebijaksanaan.


Perjuangan adalah gambaran keikhlasan hati
dalam menyebarkan risalah Nabi mengembang ISLAM di muka bumi

big Boss :)

My photo
Bekenu, Miri, Sarawak., Malaysia
Hamba Allah. Saya anak perantau di bumi kenyalang.

Allahuakbar!!!

Teman maya.

~Hai..tegurla saya..hee~

binnabil huda~UNIQUE

Powered by Blogger.