Lakaran Kehidupan

l u a h a n r a s a s i h a m b a h i n a

Buat habis baik!


Alhamdulillah.
fasa 1 praktikum udah selesai semuanya
segalanya berjalan lancar.

tipu kalau aku kata
aku xsedih nak tinggalkan sek.
nak tinggalkan anak-anak murid yg semuanya comel2 blaka.
tapi xkanla nak tnjuk kat semua org yg aku sedih kot
perlu ke? xkan nak kena tnjuk sedih smbil golek2+guling2 segala bagai
xperlu kot..haha 

walau apa pun,
praktikum pertama ni byk pengalaman
pahit juga manis
xmampu nak diceritakan kat sini
nnt tak cukup page
ambil masa smpai 2 3 hari nak karang
kalah uat assgmnt plak nnt.hee 

tamat 1 fasa
mula pulak 1 fasa baru
macam biasa setiap kali hujung semester
semua student xboleh nak lari
sekarang ni musim
-
-
-

oh..
2 paper dh selesai.

EXAM KOAM
(mampukah aku lulus dgn baik?)

UAK PQE 3103
wah! apakah?! buat je stakat termampu. :)


dan,
yg bakal menunggu hari esok,

ARAB & AMALI TARANUM.
buat habis baik! =)

MyEm0.Com




21 April 2011

0 pot-pet:

Related Posts with Thumbnails

Allah..Allah..Allah..


Perjuangan bukan mengukur kekuatan,

bukan juga pentas mempamerkan kebijaksanaan.


Perjuangan adalah gambaran keikhlasan hati
dalam menyebarkan risalah Nabi mengembang ISLAM di muka bumi

big Boss :)

My photo
Bekenu, Miri, Sarawak., Malaysia
Hamba Allah. Saya anak perantau di bumi kenyalang.

Allahuakbar!!!

Teman maya.

~Hai..tegurla saya..hee~

binnabil huda~UNIQUE

Powered by Blogger.