Lakaran Kehidupan

l u a h a n r a s a s i h a m b a h i n a

Ayuh berTarannum~

26 April 2011/ Selasa


alhamdulillah
diberi kesempatan dan ruang
untuk meng'update' belog yang disayangi.,ngee

berbicara dari pusat sumber zaaba,
bainuen library,
north malaysia.. :)

keseorangan sekarang,
teman2 yg lain hilang,
pergi memenuhi tuntutan diri..
mengisi perut yang sedang bernyanyi
lagu rock, zapin mahupun balada
saya pun xpasti,
maybe tarannum dari ustaz radzi kamarul hailan kot..hehe


buat sahabat2 PA2..
selamat bertarannum
rakam baik2 ye..
percaya pada diri,.
KITA BOLEH!!
KITA LEBAH YG HEBAT!! :)



Katahati: aku sayang korang :)
kredit to cik anasuke pink
sbb bg pinjam laptop pinknya yg sgt cumel neh..hee

1 pot-pet:

ummul mujahidin May 3, 2011 at 4:32 AM  

hehe..disebabkan mention namaku di sini, jdi terpaksala komen. sama2 ya. hehe ^_^

kredit??? hehe bek2..tolong topupkan saya kat miss topup yea. :)

Related Posts with Thumbnails

Allah..Allah..Allah..


Perjuangan bukan mengukur kekuatan,

bukan juga pentas mempamerkan kebijaksanaan.


Perjuangan adalah gambaran keikhlasan hati
dalam menyebarkan risalah Nabi mengembang ISLAM di muka bumi

big Boss :)

My photo
Bekenu, Miri, Sarawak., Malaysia
Hamba Allah. Saya anak perantau di bumi kenyalang.

Allahuakbar!!!

Teman maya.

~Hai..tegurla saya..hee~

binnabil huda~UNIQUE

Powered by Blogger.