Lakaran Kehidupan

l u a h a n r a s a s i h a m b a h i n a

11 Julai~~

Pada tarikh ini, saya pernah didenda berdiri di luar kelas bersama kawan2 sekumpulan yg lain. xclap saya ketika sy di tahun 6..zaman keanak-anakan lagi..

Pada detik ini juga,, setahun kemudian, saya didenda lagi sekali..haha~~ ketuk ketampi seorang diri di dalam kelas di hadapan rakan-rakan yang lain. apa sebabnya, sy sudah lupa. tetapi yang pasti, didenda guru kerana melakukan kesalahan. myb salah jawab bg jawapan kot...ngee

dan pada detik ini jugalah saya menyambut ulangtahun kelahiran. 11 JULAI....

Setiap tahun berbeza pengalamannya.. ada yang meriah, ada yang biasa2 saja.
yang paling tak bleh lupa, sy pernah menyambut hari lahir di dalam bas.hehe ketika ulangtahun ke-20. tahun lepas.. terima kasih kepada sahabat2 yang mengadakan jamuan ringan & sudi menyambut bezday saya.. :)

----------------------------------------------------------

OK!!! 
itu hanyalah sekadar bingkisan kehidupan saya bernama NURUL HANA...
tiada apa yang istimewa, cuma terdetik di hati untuk meninggalkan sedikit kenangan di dlm blog ttg hari lahir. itu sahaja.!! 
sudah 6 hari masa berlalu, baru sy berkesempatan utk menulis di sini.
baiklah,,ini sahaja yg mampu sy coretkan tika ini...kita ketemu lagi nnt ya :)


dari saya:
  • thanks buat kawan2 yg wish bezday sy..smada mlalui msg mahupun FB
  • sy dah masuk 21...dh boleh mengundi.. yeayyyy!!! 
  • mga peningkatan umur ini menjadikan sy lebih matang, matang berfikir juga matang dlm bertindak
  • doakan yg baik2 buat sy. :)
  • dan yg paling penting, terima kasih buat EMAK tersayang yang sabar mendidik & menjaga saya selama ni.. jasa mak xkan dilupakan smpi bila2.. adik akan berusaha utk membahagiakan mak selagi termampu.. dan alangkah indahnya jika ABAH juga turut bersama kita ketika ini... :(


2 pot-pet:

hanyzan30 August 12, 2010 at 3:51 AM  

Bismillah,
Ya Allah kau rahmati dan berkati tuan punya blog ini,berilah perlindungan di dunia dan juga akhirat...
Jadikan Islam Itu Panduan Hidup...

Nurul Hana Daud August 16, 2010 at 4:30 AM  

hanyzan30: syukran ya akh.. :)

Related Posts with Thumbnails

Allah..Allah..Allah..


Perjuangan bukan mengukur kekuatan,

bukan juga pentas mempamerkan kebijaksanaan.


Perjuangan adalah gambaran keikhlasan hati
dalam menyebarkan risalah Nabi mengembang ISLAM di muka bumi

big Boss :)

My photo
Bekenu, Miri, Sarawak., Malaysia
Hamba Allah. Saya anak perantau di bumi kenyalang.

Allahuakbar!!!

Teman maya.

~Hai..tegurla saya..hee~

binnabil huda~UNIQUE

Powered by Blogger.