Lakaran Kehidupan

l u a h a n r a s a s i h a m b a h i n a

Nafas Baru. Saya Kembali


Bismillahirrahmanirrahim...

My 1st entry on October 02, 2009 Friday and now I'm back. Alhamdulillah.

Sudah lama menghilang, tapi rasa rindu menulis tak pernah hilang.
Walaupun saya hanya sekadar manusia pra matang dalam penulisan, tak perlu malu untuk menulis.
Kerna saya menulis bukan untuk orang lain tetapi lebih kepada diri sendiri.

Dan kini saya kembali.
Rasa rindu menjengah lagi.
Kali ni lebih kuat.
Dan saya tekadkan hati.
Aku harus menulis lagi.
Untuk diri.

Kali ni mungkin lebih matang.

Ingat.
Ini medan juang penulisan.
Medan luahan rasa.
Tatkala tiada manusia sudi mendengar rasa hati kita.
Disini ada untuk berkata.

Insyaallah.
I'm back now
New spirit. :)


250715
SketchOfLife
Nurul Hana Daud.

0 pot-pet:

Related Posts with Thumbnails

Allah..Allah..Allah..


Perjuangan bukan mengukur kekuatan,

bukan juga pentas mempamerkan kebijaksanaan.


Perjuangan adalah gambaran keikhlasan hati
dalam menyebarkan risalah Nabi mengembang ISLAM di muka bumi

big Boss :)

My photo
Bekenu, Miri, Sarawak., Malaysia
Hamba Allah. Saya anak perantau di bumi kenyalang.

Allahuakbar!!!

Teman maya.

~Hai..tegurla saya..hee~

binnabil huda~UNIQUE

Powered by Blogger.