Lakaran Kehidupan

l u a h a n r a s a s i h a m b a h i n a

kuat untuk mereka


rasa macam xdapat tunaikan amanah tu dengan sebaiknya

rasa macam tak mampu untuk buat yang terbaik untuk mereka

dah cuba, tapi masih belum puas untuk dapat yang terbaik. 

x puas. :(


buntu.

apa lagi yang saya kena buat? :(


betullah tu.

sunnah orang berjuang

pasti ada mehnahnya.

kena kuat. bukan untuk diri tapi mereka.


saya nak mereka dapat. rasa. hayati.

walau saya tahu bukan saya yang pegang hati-hati mereka

tapi saya tetap x akan henti-henti doa

supaya mereka dapat yang terbaik.

sebab SAYA SANGAT SAYANGKAN MEREKA.



cahaya kerinduan
10.04 p.m.

0 pot-pet:

Related Posts with Thumbnails

Allah..Allah..Allah..


Perjuangan bukan mengukur kekuatan,

bukan juga pentas mempamerkan kebijaksanaan.


Perjuangan adalah gambaran keikhlasan hati
dalam menyebarkan risalah Nabi mengembang ISLAM di muka bumi

big Boss :)

My photo
Bekenu, Miri, Sarawak., Malaysia
Hamba Allah. Saya anak perantau di bumi kenyalang.

Allahuakbar!!!

Teman maya.

~Hai..tegurla saya..hee~

binnabil huda~UNIQUE

Powered by Blogger.