Lakaran Kehidupan

l u a h a n r a s a s i h a m b a h i n a

My Princess Pooh...


saya ada pooh.
dia sangat comel dan baik hati.
lagi comel dari pooh yg kat atas ni..oyeah??!!hehe
saya panggil dia PRINCESS POOH. 

saya xtahu bila kami mula berkawan baik.
mula dengan gaduh sikit2+dia xsuka sy. huhu
tapi akhirnya kami kawan rapat.
jadi sahabat!

dulu pooh sy ni macam budak2.
tak matang! dan suka gaduh ng kawan baik dia.
takpe.gaduh2 manja.eratkan hubungan.hehe

tapi sekarang.
pooh saya dah besar.
dia dah matured. lagi matured dari saya kot.
dalam pelbagai hal.hehe
dia lagi 'advanced' dari sy.

hari ni bezday pooh sy
7 NOVEMBER
sy xde hadiah nak bg kat dy.
{sbb elaun xmasuk lg.taleh beli hadiah..haha}
jadi..post ni hadiah untuk dy.
sy harap dia akan baca
wpun besar kemungkinan dia xkan baca.

sy nak dy tahu.
yg sy sygkan dia.
sy doakan mga dia
akan bahagia slalu,
dipanjangkan umur,
dimurahkan rezeki,
diberkati dan dirahmati allah,
dan xsedih2 lagi.
moga dia akan jumpa jodoh a.k.a Mr. Right yg sesuai,
yg mampu menyempurnakan hidupnya. =)


SELAMAT HARI LAHIR
MY PRINCESS POOH

ini pooh sy.hehe
nama dy: ANIS SURAYA MOHAMED RASDI


pesan sy buat kamu:
jga diri baek2.
masih ramai yg menyayangi kamu.
kita sahabat! selamanya...
di dunia juga akhirat. InsyaAllah..



4 pot-pet:

Azie November 6, 2010 at 11:46 AM  

hehe... ingt ank patung pooh tu...

Nurul Hana Daud November 6, 2010 at 6:53 PM  

eh xla...
ak xminat katun2 pooh ni.hik3

Unknown October 31, 2014 at 11:05 PM  

4 tahun yg lepas.entry thun ni xdk ka..hee

Nurul Hana Daud July 24, 2015 at 9:23 PM  

Anis: will be soon.. Tiba rasa nak menulis balik hehe

Related Posts with Thumbnails

Allah..Allah..Allah..


Perjuangan bukan mengukur kekuatan,

bukan juga pentas mempamerkan kebijaksanaan.


Perjuangan adalah gambaran keikhlasan hati
dalam menyebarkan risalah Nabi mengembang ISLAM di muka bumi

big Boss :)

My photo
Bekenu, Miri, Sarawak., Malaysia
Hamba Allah. Saya anak perantau di bumi kenyalang.

Allahuakbar!!!

Teman maya.

~Hai..tegurla saya..hee~

binnabil huda~UNIQUE

Powered by Blogger.