Lakaran Kehidupan

l u a h a n r a s a s i h a m b a h i n a

belajar untuk menerima.


saya perlu belajar untuk menerima
menerima kenyataan yg ad di dpn mata
menerima kekurangan diri
dan mencuba untuk memperbaiki diri menjadi yg lebih baik

saya juga perlu belajar untuk memaafkan
taleh nak keras2 hati, degil n asyik ikot kepala sendiri je
{sedang memujuk hati}

xd siapa yg tahu betapa sedihnya hati ni.
makin hari smakin jauh dr dia.
dia yg bernama sahabat

xpe.
sy REDHA dgn apa yg berlaku slma ni
yg dh berlaku biarlah ia berlalu.
sy sentiasa mendoakan yg terbaik buat dia.
mga dia bahagia.
kita masih bersahabat tetapi....
jalan dan cara masing2 mgkin sedikit berbeza :(
kamu ada 'sesuatu' yg istimewa
tapi sy..mcm biasa.masih di takuk lama :(


hatikecil: 
dh lama sy simpan rasa ni. mencari ruang dan masa utk diluahkan. hny mampu dipendam dlm hati. 
serius.sy rindu kenangan lalu. rasa nak nangis kalu pk hal ni. mungkin bg dia semuanya ok, seperti biasa. tapi x bg saya.terasa lainnya.huhu :( 
{ke aku yg EMO lebih????}

2 pot-pet:

Mardhiah Mohd Zabidi October 19, 2010 at 9:38 PM  

nape sedih2 ni k.hana.
saya kan ada. hehe. :)

Nurul Hana Daud October 20, 2010 at 2:49 AM  

hehe..tme kasih mardhiah.
dah xsedih dh.
sje smlm emo terlebih.hehe

Related Posts with Thumbnails

Allah..Allah..Allah..


Perjuangan bukan mengukur kekuatan,

bukan juga pentas mempamerkan kebijaksanaan.


Perjuangan adalah gambaran keikhlasan hati
dalam menyebarkan risalah Nabi mengembang ISLAM di muka bumi

big Boss :)

My photo
Bekenu, Miri, Sarawak., Malaysia
Hamba Allah. Saya anak perantau di bumi kenyalang.

Allahuakbar!!!

Teman maya.

~Hai..tegurla saya..hee~

binnabil huda~UNIQUE

Powered by Blogger.