Lakaran Kehidupan

l u a h a n r a s a s i h a m b a h i n a

bingkisan kenangan..... =)


Assalamualaikum dan salam perjuangan

dalam kesibukan assignment yang tiba-tiba muncul nie,
saya cuba mencari sedikit ruang
untuk meluangkan masa bersama blog
yang dirasakan sudah lama dibiarkan kosong
alasannya: saya tak pandai menulis
tak pandai menuturkan kata seperti mereka
namun, saya masih mencuba
ya.,.never give up...hehe


entry kali nie hanyalah review bergambar
so..apa lagi..jom jela tengok!!! ngee


suka sgt gmbar ni...sblum p beraya merentas 3 negeri
{pineng-perak-kedah}
maaf hanya ada kami berlapan..
pada angah, kekwa, achik & acu~jgn marah ye. ngee



ni plak serikandi2 yg xpernah kenal erti letih..hee
bertungkus-lumus masak kat dapur
time KEM HALAWATUL ISLAM
 sampai comot2.. tambah2 muna 'izzah
happening sgt.. {ukhwah makin erat}



tak mampu nak diluahkan dengan kata2
saya SAAAYANGG MEREKA...sangat2 =)
sy sentiasa mendoakan kebahagiaan mereka...



OKEH
selesai sudaa review bergambar untuk kali ni
sekian..terima kasih

...............................................................
 

0 pot-pet:

Related Posts with Thumbnails

Allah..Allah..Allah..


Perjuangan bukan mengukur kekuatan,

bukan juga pentas mempamerkan kebijaksanaan.


Perjuangan adalah gambaran keikhlasan hati
dalam menyebarkan risalah Nabi mengembang ISLAM di muka bumi

big Boss :)

My photo
Bekenu, Miri, Sarawak., Malaysia
Hamba Allah. Saya anak perantau di bumi kenyalang.

Allahuakbar!!!

Teman maya.

~Hai..tegurla saya..hee~

binnabil huda~UNIQUE

Powered by Blogger.