Lakaran Kehidupan

l u a h a n r a s a s i h a m b a h i n a

We'll gonna miss her..so much



Berkata seorang sahabat dgn nada gurauan:
ala..dok kat M'sia..2tahun xjmp steady je..yela,,mana x nye..lpas spm kita mna jmp lg..raya baru2 ni ja pakat jmp balik..suma pakat sibuk..hehe

ya,,memang..kalu kat cni..xjmp still ok je..
lantas sy membls kmbli..kalu kat m'sia,,andai kita kta nk jmp..bila2 pun leh usahakan..try jgk cari peluang tuk jmp..yela..bumi m'sia ni xdela besor mna..tanah air sndri kan..hehe
tp bila berada di bumi org..bukn tnh air sndri ni..lain pulak rasanya..
bukan sng dh nk jmp...susah nak balik..kan3??
~antara secebis perbincgn dgn shbt yg dirindui itu~

sedih dan sebak sbnrnya tatkala sy menelefon si dia pd ptg sblm dia berlpas ke sana..
yela..nak berpisah ng sahabat yg dh kita bina perhbgn sjak zaman persekolahan lg..
(sedih sy xdela kritikal sgt mcm seseorg tu)hehe
tp kalu ikot logik,,buat apa nak sedih.,,dia bkn pergi tuk berseronok atau apa2 yg xbaik..
nak pegi menuntut ilmu je..tp 2 la hati manusia yg punya rasa kasih dn sayang..
xpnah terlpas dari punya rasa itu dlm pershbtn..

..jauh itu xmungkin akan memisahkan pershbtn kami..
..kerna jarak yg jauh itulah tlh mendkatkan km kmbali..mgeratkan lg pershbtn..tautan hati ant 2 shbt..

buat shbt..NURHAZWANI MOHD SHUKRI..
jga diri baik2..life must go on..
aku..dida..besah,nabilah a.k.a kak nab..n yg paling special,,anis suraya..hehe
we'll gonna miss u..so much
study bg rajin2..
yg paling penting,,kuatkan smgt..kukuhkan iman di hati..
dh pesan pd dia..'kalu balik nnti jd mcm2..pelik2..siap ang ng aku'..hehe

xpe,,3tahun msa yg mgkin singkat..
pejam celik pejam celik..tgk2 suma dh hbs stdy..insyaALLAH..
and...xpe lg sbb skarang teknolgi kan dh maju..hehe
leh je berhubung ant stu sma lain..
ap yg xd,,skype..ym..fs..fb..
mcm2 ada...hehe

p/s:
gmbr2 yg lain terpaksa dikaburkan sedikit atas sbb2 tertentu..tapi buat insan yg dimaksud kan,xdikaburkan sbb dlm entry ni dia kan special ckt..so bg le peluang..hehe

Related Posts with Thumbnails

Allah..Allah..Allah..


Perjuangan bukan mengukur kekuatan,

bukan juga pentas mempamerkan kebijaksanaan.


Perjuangan adalah gambaran keikhlasan hati
dalam menyebarkan risalah Nabi mengembang ISLAM di muka bumi

big Boss :)

My photo
Bekenu, Miri, Sarawak., Malaysia
Hamba Allah. Saya anak perantau di bumi kenyalang.

Allahuakbar!!!

Teman maya.

~Hai..tegurla saya..hee~

binnabil huda~UNIQUE

Powered by Blogger.